کورونا وائرس: نیو یارک کے جوڑے اب زوم پر شادی کے بندھن میں بندھ سکتے ہیں

نیویارک میں لاک ڈاؤن کے باعث بہت سی شادیاں منسوخ ہو چکی ہیں اور جوڑے پریشان ہیں کہ کیا کریں۔۔ ایسے میں گورنر اینڈریو کومو نے اس پریشانی کا حل نکال لیا ہے۔

انھوں نے ایک ایسے حکم نامے پر دستخط کیے ہیں جس کے بعد نیو یارک میں شادی کے خواہش مند افراد کو اب آن لائن شادی کرنے کی اجازت مل گئی ہے۔

اب سے اس امریکی ریاست میں شادی کے خواہش مند جوڑے لائسنس کے لیے آن لائن درخواست دے سکیں گے اور کلرکوں کو ان جوڑوں کی شادیاں آن لائن کروانے کی اجازت ہے۔

سنیچر کے روز اپنی بریفینگ کے دوران مزاحیہ انداز میں گورنر کوومو کا کہنا تھا کہ اس فیصلے کا مطلب ہے کہ شادی نہ کرنے کے لیے اب ’کوئی بہانہ نہیں چلے گا۔‘

’کیونکہ اب آپ زوم پر شادی کرسکتے ہیں۔ بس صرف ہاں یا نہیں کہنا ہے؟‘

نیویارک کی ریاست نے یہ فیصلہ، لاک ڈاؤن کے اقدامات میں 15 مئی تک توسیع کرنے کے بعد کیا ہے۔ صرف نیویارک شہر میں کورونا وائرس کے باعث 13000 سے زیادہ افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

سوشل میڈیا پر اس فیصلے پر ملا جلا ردِ عمل دیکھنے میں آیا۔

کچھ لوگوں نے سوال کیا کہ جب ان کے خاندان اور دوست ان کے ساتھ شامل ہونے سے قاصر ہیں تو جوڑے شادیاں کیوں کریں گے۔ کئی لوگوں نے گورنر پر تنقید کی کہ وہ اپنا وقت دوسرے اہم فیصلے کرنے میں صرف کیوں نہیں کر رہے۔

کئی صارفین نے وبا کے دوران شادی کے فوائد کی طرف بھی اشارہ کیا، جیسا کہ جوڑوں کو صحت کی انشورنس آپس میں بانٹنے کی اجازت مل جائے گی۔

لیکن جب تک پہلے سے شادیوں کا انتظام نہ کیا گیا ہو۔۔ لاک ڈاؤن کے باوجود شادی ہال اور شادی کروانے والے چرچ یا سرکاری اہلکار دونوں میسر ہونے کے باوجود، ان میں سے بہت سے تقاریب کو قانونی حیثیت حاصل نہیں ہیں۔

نیویارک وہ پہلی ریاست نہیں ہے جس نے اس مشکل کا قانونی حل پیش کرنے کے لیے انٹرنیٹ کا سہارا لیا ہے۔

متحدہ عرب امارات نے حال ہی میں اعلان کیا تھا کہ ان کے شہریوں اور رہائشیوں کو آن لائن شادی کرنے کی اجازت ہوگی۔ اور اس کام کے لیے وزارت انصاف نے ایک ویب سائٹ بھی بنائی جس پر جوڑے مطلوبہ دستاویزات جمع کروا سکتے ہیں۔

جس کے بعد رجسٹرار اور گواہاں کی موجودگی میں ایک مکمل ’ورچوئل تقریب‘ منعقد کی جا سکتی ہے۔

امریکی ریاست کولوراڈو میں بھی ایسے ہی اقدامات متعارف کرائے گئے ہیں جہاں جوڑوں کو شادی کے لائسنس کے لیے آن لائن درخواست دینے کی اجازت دی جارہی ہے۔

اس کے علاوہ اوہائیو کی ایک کاؤنٹی میں جوڑوں کو مخصوص حالات کے پیشِ نظر شادی کے لائسنس آن لائن حاصل کرنے کی اجازت دی جا رہی ہے۔